Monday 1 October 2012

Kurma Ajwa Termurah Di Pasaran

Kalau anda peminat kurma ajwa, alhamdulillah kami dah restock kurma ajwa lagi hari ini. Jadi, bagi peminat kurma ajwa yang inginkan kurma yang fresh baru keluar cold-room, boleh pm saya cepat sebelum kami kehabisan stok lagi. Untuk pengetahuan anda, biasanya stok ajwa kami akan habis dalam tempoh seminggu lebih sahaja. Kemudian kami akan restock semula. 

Sebabnya, kami hanya mahu produk yang segar sahaja sampai ke tangan pelanggan. Produk kami tidak terdedah pada udara. Produk kami akan terus di pack untuk dihantar kepada pelanggan. Bayangkan betapa freshnya kurma ajwa yang anda dapat dari kami berbanding kedai-kedai lain sama ada di alam nyata atau pun di alam maya ?? 

Insyallah, saya akan share khasiat kurma ajwa ni dalam entry seterusnya. Ni tak sempat lagi tengah ada job lain mengejar dateline. Fheww .. 

1/2 kg = RM 65
1kg = RM 120 

(Harga pasaran : RM150/kg)

( Tidak termasuk postage. Tambah postage pun, masih murah banding harga pasaran ;p )


1 comment:

  1. maaf jika mengganggu, saya ingin menawarkan peluang usaha kurma. saya menjual grosiran kurma curah maupun kemasan.

    facebook.com/jualkurma

    saya juga mencari peluang untuk menjadi agen kurma coklat dan kurma ajwa

    ReplyDelete