Tuesday 17 July 2012

Restock restock restock ...

Ibu dah restock few items. Alhamdulillah. Order pun banyak masuk. Kepada yang teringin nak rasa kurma best, boleh pm / email ibu ye. So far yang paling hangat ialah KURMA WALNUT .. memang sedap rasanya dan paling banyak dapat repeat order. Alhamdulillah alhamdulillah alhamdulillah syukur.

Ibu tak jual semua jenis kurma sebab ramai orang jual semua jenis kurma. Jadi, ibu hanya pilih kurma yang best untuk pelanggan-pelanggan ibu. Tapi kalau ada pelanggan yang nak beli kurma jenis lain seperti kurma madu, kurma safia bertangkai dan sebagainya, insyallah ada dan ibu boleh ambil dia warehouse. Jangan segan-segan untuk tanya ye. Ada je ramai customer yang pesan buah prune, apricot, kismis dan sebagainya untuk di hantar sekali dengan produk-produk utama ibu .. :)

Ni antara pics yang sempat ibu snap di kala keadaan agak tidak terkawal bila stok masuk agak banyak .. takde la banyak sangat .. buleh la .. org kata .. alhamdulillah .. yang tinggal pun dah tak sampai separuh. Esok lusa kena pi amik lagi .. :) . Ibu memang tak simpan stok banyak sebab ibu nak pastikan setiap pelanggan mendapat FRESH DATES yang bebetul baru kuar peti ais punye .. takde simpan atau jual di pasar malam yang terbuka terbuka tu .. Komen untuk kurma ajwa yang selalu ibu dapat ialah, kurma ajwa ibu moist even letak dalam fridge lama ia tak kering.. Sape nak rasa AJWA BEST GRADE .. sila pm ibu ye :)

 Stock baru .. best best !!

 Ni dah ada customer :) 

 Antara stok yang sempat disnap !!

 Sedia untuk di hantar :)

Dried apricot pun ada :) 

Berminat ???

Sila email nosaka.enterprise@gmail.com ye ... 

No comments:

Post a Comment